PUBLIKĀCIJAS

Berzina, I., Lauberte, I. (2019) Tactical Model for Constructing Prototype of Automatized Assessment of Tourism Economic Impact

Research for Rural Development 2019, 2, 232-239, DOI: 10.22616/rrd.25.2019.074, ISSN 2255-923X (online)

Pilns teksts pieejams šeit.

Cakula, S., Mirķe, E. (2019). Measuring Teachers-As-Learners’ Digital Skills and Readiness to Study Online for Successful e-Learning Experience

Journal of Teacher Education for Sustainability, 21(2), 5-16, ISSN 16914147, DOI 10.2478/jtes-2019-0013

Saite uz rakstu brīvpieejā pieejama šeit.

Raksts indeksēts SCOPUS zinātnisko rakstu datu bāzē.

Cakula, S., Majore, G. (2019). Future Generation Education Technological Model

2019 Ninth International Conference on Intelligent Computing and Information Systems (ICICIS), 371-376, DOI 10.1109/ICICIS46948.2019.9014852

Saite uz rakstu brīvpieejā pieejama šeit.

Raksts indeksēts SCOPUS zinātnisko rakstu datu bāzē.

Image
Image

Vidzemes Augstskola, Cēsu iela 4, Tērbatas iela 10, Valmiera, LV-4201, Latvija

Reģ. Nr. LV90001342592

KONTAKTI | REKVIZĪTI